SGXL.NL
    • Humor
    • Films & Series
    • Life
    • Celebs
    • Muziek
    • Sport
    Font ResizerAa
    SGXL.NLSGXL.NL
    Search
    Sign In Sign In
    Follow US
    Made by ThemeRuby using the Foxiz theme. Powered by WordPress
    Home » Blog » Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug
    Humor

    Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug

    thalena
    Last updated: 23 maart 2025 10:59
    By thalena
    2 Min Read
    Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug
    Beeld: embed jezuswatslecht
    SHARE
    Contents
    Vivian’s reviewDe reactie van de restaurant-eigenaar: humor als wapen

    Een negatieve review kan een restaurant soms hard raken en voor de eigenaar van een restaurant soms lastig te verkroppen. Nadat ene Vivian een teleurgestelde recensie achterliet over haar ervaring, kon de eigenaar zich dan ook niet inhouden en besloot terug te slaan met een vlijmscherpe reactie.

    Vivian’s review

    Vivian  klaagde over de hoge prijzen en de kwaliteit van het eten. Ze vond € 10 voor een portie poffertjes, die uit de magnetron kwamen, en € 9,50 voor een kopje champignonsoep behoorlijk overdreven. De extra kosten voor een beetje brood maakten de ervaring er niet beter op. Volgens haar was de prijs-kwaliteitverhouding volledig zoek.

    De reactie van de restaurant-eigenaar: humor als wapen

    De eigenaar besloot om de review niet zomaar te laten staan. Hij begon zijn antwoord met een sarcastische toon, waarbij hij Vivian bedankte voor haar uitgebreide review. Hij beschreef haar als een “volumineuze, bourgondische vrouw” die zich misschien een beetje ongemakkelijk voelde tussen de hippe mensen op het terras. Met een speelse toon gaf hij aan dat haar opmerkingen over de portiegrootte en prijzen waarschijnlijk kwamen doordat ze gewend was aan all-you-can-eat buffetten.

    Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug1
    Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug2
    Restaurant-eigenaar negatieve review
    Beeld: embed jezuswatslecht

    Deze reactie laat zien dat humor en een beetje zelfspot soms de beste manier zijn om met kritiek om te gaan. Door op een luchtige manier terug te slaan, wist de eigenaar van SAUS – Aan ’t water niet alleen de situatie te ontzenuwen, maar ook de aandacht te trekken van anderen. Wie weet, misschien trekt dit wel meer klanten aan die benieuwd zijn naar de sfeer en het eten in dit unieke restaurant.

    Check ook:

    Achterhoeker gaat los in reviews nadat hij verplicht Engels moet praten in Amsterdams restaurant

    Join Our Newsletter
    Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!
    [mc4wp_form]
    TAGGED:eigenaargrappigreactiereview
    Share This Article
    Facebook Email Copy Link

    Follow US

    Find US on Social Medias
    FacebookLike
    XFollow

    You Might Also Like

    Nieuwslezeres probeert een kanon te tekenen, maar het lijkt op iets anders…

    By Lara
    21 november 2016
    Read More

    Thaise voetballers die in grot vast zaten ontmoeten Zlatan Ibrahimovic

    By Vincent van Schie
    16 oktober 2018
    Read More

    Barry Badpak komt samen met Marco Kraats & DJ Maurice met het nummer Grasmaaier

    By Vincent van Schie
    12 april 2019
    Read More

    Met dit apparaat hoef je nooit meer je eigen sokken aan te doen

    By Petravangelsdorp
    29 augustus 2018
    Read More

    Transformer Megatron haat deze generatie

    By Vincent van Schie
    18 december 2014
    Read More

    Leraar wordt uitgezwaaid door 700 leerlingen na laatste dag

    By Lara
    22 december 2016
    Read More
    Welcome Back!

    Sign in to your account

    Username or Email Address
    Password

    Lost your password?