In de wildernis van online reviews is er een nieuwe saga ontsproten: “De Eigenaar versus De Eenzame 1-Ster Strijder”. Onlangs heeft een ontevreden klant een eenzame ster op de bedrijfspagina achtergelaten. De eigenaar, wiens humeur nu grilliger is dan het Nederlandse weer, heeft gereageerd met de snelheid van een kat die net ontdekt heeft dat er een laserpointer in de buurt is.
Reactie
De eigenaar’s reactie was niets minder dan een meesterwerk van vermaak. Hij leek vastberaden om de klant te overtuigen dat het probleem niet in zijn onderneming lag, maar eerder in een parallel universum waar smaakpapillen blijkbaar op vakantie waren. Met de snelheid van een supersnelle kopieermachine en de diplomatie van een onderhandelende eekhoorn, probeerde hij de klant ervan te overtuigen dat zelfs Picasso zijn dag niet had kunnen redden als deze klant zijn kunstwerken had beoordeeld. Ondertussen wacht de rest van ons nieuwsgierig af, popcorn in de aanslag, om te zien welke wending deze epische strijd in de wereld van online beoordelingen nog zal nemen.
Check ook: Reynold geeft de langste en meest nutteloze review ooit, na slechte avond in restaurant
Bron & Beeld: Facebook