SGXL.NL
    • Humor
    • Films & Series
    • Life
    • Celebs
    • Muziek
    • Sport
    Font ResizerAa
    SGXL.NLSGXL.NL
    Search
    Sign In Sign In
    Follow US
    Made by ThemeRuby using the Foxiz theme. Powered by WordPress
    Home » Blog » Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug
    Humor

    Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug

    thalena
    Last updated: 23 maart 2025 10:59
    By thalena
    2 Min Read
    Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug
    Beeld: embed jezuswatslecht
    SHARE
    Contents
    Vivian’s reviewDe reactie van de restaurant-eigenaar: humor als wapen

    Een negatieve review kan een restaurant soms hard raken en voor de eigenaar van een restaurant soms lastig te verkroppen. Nadat ene Vivian een teleurgestelde recensie achterliet over haar ervaring, kon de eigenaar zich dan ook niet inhouden en besloot terug te slaan met een vlijmscherpe reactie.

    Vivian’s review

    Vivian  klaagde over de hoge prijzen en de kwaliteit van het eten. Ze vond € 10 voor een portie poffertjes, die uit de magnetron kwamen, en € 9,50 voor een kopje champignonsoep behoorlijk overdreven. De extra kosten voor een beetje brood maakten de ervaring er niet beter op. Volgens haar was de prijs-kwaliteitverhouding volledig zoek.

    De reactie van de restaurant-eigenaar: humor als wapen

    De eigenaar besloot om de review niet zomaar te laten staan. Hij begon zijn antwoord met een sarcastische toon, waarbij hij Vivian bedankte voor haar uitgebreide review. Hij beschreef haar als een “volumineuze, bourgondische vrouw” die zich misschien een beetje ongemakkelijk voelde tussen de hippe mensen op het terras. Met een speelse toon gaf hij aan dat haar opmerkingen over de portiegrootte en prijzen waarschijnlijk kwamen doordat ze gewend was aan all-you-can-eat buffetten.

    Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug1
    Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug2
    Restaurant-eigenaar negatieve review
    Beeld: embed jezuswatslecht

    Deze reactie laat zien dat humor en een beetje zelfspot soms de beste manier zijn om met kritiek om te gaan. Door op een luchtige manier terug te slaan, wist de eigenaar van SAUS – Aan ’t water niet alleen de situatie te ontzenuwen, maar ook de aandacht te trekken van anderen. Wie weet, misschien trekt dit wel meer klanten aan die benieuwd zijn naar de sfeer en het eten in dit unieke restaurant.

    Check ook:

    Achterhoeker gaat los in reviews nadat hij verplicht Engels moet praten in Amsterdams restaurant

    Join Our Newsletter
    Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!
    [mc4wp_form]
    TAGGED:eigenaargrappigreactiereview
    Share This Article
    Facebook Email Copy Link

    Volg ons

    op socia media
    FacebookLike
    XFollow

    You Might Also Like

    Nederlandse YouTuber reist mee op dak van trein

    By Lara
    9 juni 2016
    Read More

    4-jarige meisje wordt door de wind meegenomen samen de deur

    By Vincent van Schie
    13 maart 2017
    Read More

    Is Sophie van der Stok nu al een kanshebber voor de winst van The voice?

    By jeffslot
    18 november 2018
    Read More
    Kruidvat moederdag
    Humor

    Woede om ‘stereotyperende en seksistische’ Kruidvat moederdag-advertenties: ‘Niet van deze tijd’

    By Vanessa
    29 april 2025
    Read More
    Deze topseries van HBO Max kan je nu bekijken op netflix
    Humor

    Deze topseries van HBO Max kan je nu bekijken op netflix

    By chamayriesh
    17 mei 2024
    Read More

    Max verstappen leert zijn teamgenoten Nederlands

    By Vincent van Schie
    24 augustus 2018
    Read More
    Welcome Back!

    Sign in to your account

    Username or Email Address
    Password

    Lost your password?