Connect with us

Hi, what are you looking for?

Humor

Snackbareigenaar is het niet eens met 1 ster-reviews en gaat vol in de tegenaanval

Snackbareigenaar is het niet eens met 1 ster-reviews en gaat vol in de tegenaanval
Beeld: kakhiel.nl

In de wereld van online beoordelingen neemt de strijd om sterren toe. Wat gebeurt er echter wanneer een snackbareigenaar besluit zich niet neer te leggen bij de negatieve impact van een enkele ster? De energieke reactie van onze lokale snackbareigenaar “X” geeft een interessant inzicht in deze situatie. Hij heeft besloten niet passief te blijven tegenover anonieme online kritieken die zijn eetgelegenheid met een minimale beoordeling afschrijven. Deze culinaire ondernemer kiest voor een actieve digitale benadering.

Snackbareigenaar reageert

Drie maanden geleden kreeg X zijn eerste 1-ster review. Zijn reactie was direct en open: “Wat heb ik je aangedaan dat je zo’n beoordeling geeft zonder toelichting? Je bent vast te verlegen om het persoonlijk te zeggen. Haha.” Hieruit blijkt dat hij niet iemand is die zich verschuilt. Hij daagt de anonieme criticus uit om zijn mening nader toe te lichten, op een manier die duidelijk sarcastisch bedoeld is.

Snackbareigenaar reviews
Beeld: kakhiel.nl

Een knuffel?

Maar hij ging verder. Zeven maanden geleden vroeg hij aan een andere ontevreden klant: “Wil je een knuffel? Je lijkt het nodig te hebben.” Hiermee probeert hij op een speelse manier empathie te tonen, alhoewel de toon ironisch is. Hij vraagt zich af hoe iemand zonder verdere uitleg zijn kookkunsten kan bekritiseren.

Snackbareigenaar 1 ster-reviews
Beeld: kakhiel.nl

Probleem met de ijsmachine

Bij een recent voorval twee maanden geleden, waar kritiek was op een defecte ijsmachine, verdedigde hij zichzelf door te zeggen: “Je had de moed niet om hier te komen en te vertellen wat er mis was, terwijl ik vandaag iedereen vriendelijk heb geholpen.” Hij erkent het probleem met de ijsmachine maar benadrukt dat hij er niets aan kon doen.

Snackbareigenaar
Beeld: kakhiel.nl

“Bangenpoepert”

Hij noemt zijn critici gekscherend “bangenpoepert”, wat zijn manier is om te zeggen dat ze niet de moed hebben om hun mening in persoon te geven, maar wel online kritiek durven leveren. Hij beschrijft hoe deze personen, volgens hem, emotioneel reageren na het geven van een lage beoordeling.

Snackbareigenaar is het niet eens
Beeld: kakhiel.nl

Fietsparkeren

Ook refereert hij aan een incident met fietsparkeren: “Ik zag je jouw fiets parkeren waar het niet mocht. Je leek te verlegen om het mij persoonlijk te vertellen.” Hij waardeert directe communicatie en identificeert klanten op hun gedrag.

Snackbareigenaar is het niet eens met-review
Beeld: kakhiel.nl
Snackbareigenaar is het niet eens met reviews
Beeld: kakhiel.nl

Standvastige reactie

In een wereld waar klanttevredenheid essentieel is, claimt deze snackbareigenaar een unieke positie van directheid en sarcasme. Zijn methode kan ongebruikelijk zijn, maar één ding is duidelijk: hij laat zich niet uit het veld slaan door een lage beoordeling. In de snackbar van het leven staat X voor kwaliteit en verwacht hetzelfde van zijn klanten. Proost, snackbareigenaar, op je standvastige reactie op de uitdagingen van lage reviews. Moge de frikadellen altijd in jouw voordeel zijn.

Snackbareigenaar is het niet eens met 1 ster
Beeld: kakhiel.nl
Snackbareigenaar is het niet eens met 1 ster-reviews
Beeld: kakhiel.nl
Snackbareigenaar is het niet eens met 1 ster en gaat vol in de tegenaanval
Beeld: kakhiel.nl
Snackbareigenaar is het niet eens met review en gaat vol in de tegenaanval
Beeld: kakhiel.nl
Snackbareigenaar is het niet eens met reviews en gaat vol in de tegenaanval
Beeld: kakhiel.nl
Snackbareigenaar is het niet eens met 1 ster-reviews en gaat in de tegenaanval
Beeld: kakhiel.nl

Check ook:

Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug

You May Also Like