SGXL.NL
  • Humor
  • Films & Series
  • Life
  • Celebs
  • Muziek
  • Sport
Font ResizerAa
SGXL.NLSGXL.NL
Search
Sign In Sign In
Follow US
Made by ThemeRuby using the Foxiz theme. Powered by WordPress
Home » Blog » Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug
Humor

Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug

thalena
Last updated: 23 maart 2025 10:59
By thalena
2 Min Read
Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug
Beeld: embed jezuswatslecht
SHARE

Een negatieve review kan een restaurant soms hard raken en voor de eigenaar van een restaurant soms lastig te verkroppen. Nadat ene Vivian een teleurgestelde recensie achterliet over haar ervaring, kon de eigenaar zich dan ook niet inhouden en besloot terug te slaan met een vlijmscherpe reactie.

Contents
Vivian’s reviewDe reactie van de restaurant-eigenaar: humor als wapen

Vivian’s review

Vivian  klaagde over de hoge prijzen en de kwaliteit van het eten. Ze vond € 10 voor een portie poffertjes, die uit de magnetron kwamen, en € 9,50 voor een kopje champignonsoep behoorlijk overdreven. De extra kosten voor een beetje brood maakten de ervaring er niet beter op. Volgens haar was de prijs-kwaliteitverhouding volledig zoek.

De reactie van de restaurant-eigenaar: humor als wapen

De eigenaar besloot om de review niet zomaar te laten staan. Hij begon zijn antwoord met een sarcastische toon, waarbij hij Vivian bedankte voor haar uitgebreide review. Hij beschreef haar als een “volumineuze, bourgondische vrouw” die zich misschien een beetje ongemakkelijk voelde tussen de hippe mensen op het terras. Met een speelse toon gaf hij aan dat haar opmerkingen over de portiegrootte en prijzen waarschijnlijk kwamen doordat ze gewend was aan all-you-can-eat buffetten.

Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug1
Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug2
Restaurant-eigenaar negatieve review
Beeld: embed jezuswatslecht

Deze reactie laat zien dat humor en een beetje zelfspot soms de beste manier zijn om met kritiek om te gaan. Door op een luchtige manier terug te slaan, wist de eigenaar van SAUS – Aan ’t water niet alleen de situatie te ontzenuwen, maar ook de aandacht te trekken van anderen. Wie weet, misschien trekt dit wel meer klanten aan die benieuwd zijn naar de sfeer en het eten in dit unieke restaurant.

Check ook:

Achterhoeker gaat los in reviews nadat hij verplicht Engels moet praten in Amsterdams restaurant

TAGGED:eigenaargrappigreactiereview
Share This Article
Facebook Email Copy Link

Volg ons

Volg ons op social media

You Might Also Like

Humor

Na 25 jaar huwelijk zegt een man tegen zijn vrouw…

By Jay
20 juni 2025
Read More
Humor

Koen maakt een wereldreis met zijn fiets.

By Jay
20 juni 2025
Read More
Humor

Circusartiesten maken indruk

By Jay
20 juni 2025
Read More
Humor

Vrouw zet IKEA-kast in elkaar

By Jay
20 juni 2025
Read More
Humor

Sollicitatiegesprek loopt uit de hand door onschuldige knipoog

By Jay
18 juni 2025
Read More
Humor

De blauwe pyjama die alles verklapte

By Jay
18 juni 2025
Read More
dameselftal
Humor

Dameselftal neemt video op over de vader van Floor waar de moeder van Floor niet blij mee is

By andre
18 juni 2025
Read More
Humor

De 26 meest onbegrijpelijke blunders van mensen met het IQ van een staafmixer

By thalena
18 juni 2025
Read More
Humor

Werkloze krijgt job in de zoo…

By Jay
18 juni 2025
Read More
Humor

Pepe gaat op controle bij de huisarts.

By Jay
18 juni 2025
Read More
  • Over ons
  • Privacy policy
  • Notice and takedown
  • Adverteren
  • Contact
  • Boekingen
  • Disclaimer

                      Copyright @ 2025 SGXL Alle rechten voorbehouden

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?