SGXL.NL
    • Humor
    • Films & Series
    • Life
    • Celebs
    • Muziek
    • Sport
    Font ResizerAa
    SGXL.NLSGXL.NL
    Search
    Sign In Sign In
    Follow US
    Made by ThemeRuby using the Foxiz theme. Powered by WordPress
    Home » Blog » Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug
    Humor

    Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug

    thalena
    Last updated: 23 maart 2025 10:59
    By thalena
    2 Min Read
    Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug
    Beeld: embed jezuswatslecht
    SHARE
    Contents
    Vivian’s reviewDe reactie van de restaurant-eigenaar: humor als wapen

    Een negatieve review kan een restaurant soms hard raken en voor de eigenaar van een restaurant soms lastig te verkroppen. Nadat ene Vivian een teleurgestelde recensie achterliet over haar ervaring, kon de eigenaar zich dan ook niet inhouden en besloot terug te slaan met een vlijmscherpe reactie.

    Vivian’s review

    Vivian  klaagde over de hoge prijzen en de kwaliteit van het eten. Ze vond € 10 voor een portie poffertjes, die uit de magnetron kwamen, en € 9,50 voor een kopje champignonsoep behoorlijk overdreven. De extra kosten voor een beetje brood maakten de ervaring er niet beter op. Volgens haar was de prijs-kwaliteitverhouding volledig zoek.

    De reactie van de restaurant-eigenaar: humor als wapen

    De eigenaar besloot om de review niet zomaar te laten staan. Hij begon zijn antwoord met een sarcastische toon, waarbij hij Vivian bedankte voor haar uitgebreide review. Hij beschreef haar als een “volumineuze, bourgondische vrouw” die zich misschien een beetje ongemakkelijk voelde tussen de hippe mensen op het terras. Met een speelse toon gaf hij aan dat haar opmerkingen over de portiegrootte en prijzen waarschijnlijk kwamen doordat ze gewend was aan all-you-can-eat buffetten.

    Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug1
    Restaurant-eigenaar kan zich niet inhouden na negatieve review en slaat keihard terug2
    Restaurant-eigenaar negatieve review
    Beeld: embed jezuswatslecht

    Deze reactie laat zien dat humor en een beetje zelfspot soms de beste manier zijn om met kritiek om te gaan. Door op een luchtige manier terug te slaan, wist de eigenaar van SAUS – Aan ’t water niet alleen de situatie te ontzenuwen, maar ook de aandacht te trekken van anderen. Wie weet, misschien trekt dit wel meer klanten aan die benieuwd zijn naar de sfeer en het eten in dit unieke restaurant.

    Check ook:

    Achterhoeker gaat los in reviews nadat hij verplicht Engels moet praten in Amsterdams restaurant

    TAGGED:eigenaargrappigreactiereview
    Share This Article
    Facebook Email Copy Link

    Volg ons

    Volg ons op social media

    Dit vind je misschien ook leuk

    Mannen van Streetlab laten hun lippen op spuiten met hoge dosis Botox

    By Vincent van Schie
    7 september 2017
    Read More

    Kat gaat op bezoek bij schattige baby in de wieg

    By Vincent van Schie
    24 augustus 2015
    Read More

    TV-programma is op zoek naar de hardste snurkers

    By Vincent van Schie
    28 augustus 2019
    Read More

    Jeep maakt vlucht GTA style

    By jeffslot
    19 juni 2014
    Read More

    Game Of Thrones personages zingen Ice Ice Baby van Vanilla Ice

    By Vincent van Schie
    8 augustus 2017
    Read More

    Goochelaar trapt in eigen goocheltruc

    By Vincent van Schie
    27 november 2015
    Read More
    • Over ons
    • Privacy policy
    • Notice and takedown
    • Adverteren
    • Contact
    • Boekingen
    • Disclaimer

                          Copyright @ 2022 SGXL Alle rechten voorbehouden

    Welcome Back!

    Sign in to your account

    Username or Email Address
    Password

    Lost your password?