In de verrassende wereld van klusjesmannen gebeuren soms de meest onverwachte dingen. Neem nu het verhaal van een klusjesman die recentelijk gordijnrails ophing bij een dame genaamd Camilla. Camilla leek meer gefascineerd door de persoon die de gordijnen ophing dan door de gordijnen zelf en uitte haar waardering op een levendige manier.
Klusjesman krijgt pikante berichten
Om 09:36 begon de uitwisseling. Camilla prees de klusjesman voor het goed ophangen van de gordijnrails, hoewel ze opmerkte dat ze niet helemaal tot het midden sloten, een detail dat gemakkelijk over het hoofd gezien kan worden.
Een klein probleem met de gordijnrails
Daarna deed Camilla wat veel mensen zouden doen na het ontdekken van een klein probleem met zonlicht in de ochtend: ze stuurde berichten om haar lichte frustratie te uiten. De klusjesman, altijd bereid om te helpen, stelde een paar oplossingen voor om de gordijnen beter te laten sluiten, maar Camilla had al een oplossing op het oog.
Helpen met het installeren?
Ze had op internet een product gevonden genaamd een ‘overschuifrunner’, een eenvoudige maar effectieve oplossing voor haar probleem. Ze nodigde de klusjesman uit om te helpen met het installeren van dit onderdeel, gezien zijn deskundigheid.
Teleurstellend antwoord
De klusjesman legde echter uit dat hij niet kon reizen voor zo’n klein klusje. Camilla’s reactie was teleurgesteld; ze had gehoopt op meer hulp. Ze uitte haar teleurstelling op een directe manier, wat de klusjesman ertoe bracht om beleefd af te sluiten met een simpel “de groeten”.
Onverwachte berichten en verzoeken
Dit verhaal leert ons iets over het leven van een klusjesman: zelfs eenvoudige taken zoals het ophangen van gordijnrails kunnen leiden tot onverwachte berichten en verzoeken om hulp bij andere kleine klusjes. Camilla zal waarschijnlijk iemand anders vinden om haar probleem op te lossen, en de klusjesman zal wellicht meer voorbereid zijn op dergelijke situaties in de toekomst.
Check ook:
Klusjesman weet hoe je tijdens werktijd toch gewoon het EK kan kijken