Een verblijf in een gezellige B&B liep uit op een onverwachte confrontatie toen een B&B-bezoeker ontdekte dat zijn tandpasta – waar volgens hem nog zes keer poetsen in zat – was verdwenen. Wat volgde, was een opmerkelijke klacht, een aanbod tot vergoeding en uiteindelijk een pittige review. De aanleiding? Een tube tandpasta en een principekwestie.
B&B-bezoeker boos: Een lege tube? Echt niet
Na een nachtje logeren merkte de gast op dat zijn tandpasta weg was en contacteerde hij de eigenaar of deze misschien was gevonden. Volgens de B&B-bezoeker was de tube verre van leeg: “Ik kon er nog zeker zes keer mee poetsen.” De eigenaar reageerde verbaasd, liet navraag doen en moest toegeven dat de schoonmaakploeg de tube had weggegooid. Oeps.
Geen geld, maar gerechtigheid
Hoewel de B&B-eigenaar direct aanbood om een nieuwe tandpasta te vergoeden, wees de man dit aanbod resoluut af. Het ging hem niet om het geld, maar om het principe. ““het gaat meer om het gedrag. Andermans spullen wegmieteren.”” schreef hij. Volgens de B&B-bezoeker was dit geen foutje, maar een teken van respectloos gedrag.
Review met tandvlees
De man uitte zijn ongenoegen uiteindelijk in een scherpe online review. De B&B-bezoeker vertelde zijn relaas over de ‘onrechtvaardige tandpastaverwijdering’ dat niet onopgemerkt voorbij ging en leverde de B&B – onbedoeld – wat extra aandacht op. Of dat positieve reclame is? Daar valt over te poetsen.








Check ook: