Een keurig geklede dame rijdt in haar glimmende BMW Coupé het parkeerterrein van de huisarts op. Ze is onderweg gestoken door een wesp en wil zo snel mogelijk geholpen worden.
De dokter bekijkt haar en vraagt:
“Waar bent u precies gestoken, mevrouw?”
De vrouw wordt rood en kijkt beschaamd naar de grond.
“Dat kan ik echt niet zeggen, dokter. Ik schaam me dood.”
“Maar ik moet toch weten waar u bent gestoken, anders kan ik u niet goed behandelen.”
“Nee echt niet. Als iemand dat hoort, lachen ze me de rest van mijn leven uit.”
De dokter glimlacht geruststellend.
“Maakt u zich geen zorgen. Ik heb beroepsgeheim. Wat u mij vertelt, blijft tussen ons.”
De vrouw haalt opgelucht adem.
“Nou vooruit dan…”
Ze buigt zich iets naar voren en fluistert:
“Bij de Aldi…”
Check ook: