Connect with us

Hi, what are you looking for?

Eten & Drinken

Serveerster met Kung Fu-skills mept 2 lastige klanten eigenhandig de tent uit

Serveerster met Kung Fu-skills mept 2 lastige klante eingenhandig de tent uit
Beeld: Screenshot mancho.be

Lastige klanten in een restaurant kunnen een uitdaging zijn, maar met de juiste aanpak kun je de situatie beheersbaar maken en zelfs ombuigen naar iets positiefs. Begin met een vriendelijke en begripvolle houding. Luister aandachtig naar de klacht en laat de klant uitspreken zonder te onderbreken. Toon empathie en begrip voor hun situatie; vaak helpt dit al om de spanning te verminderen. Dit is tenminste als het niet om heel lastige klanten gaat. Zeer lastige klanten kunnen helaas, maar op een manier ’tot bedaren’ gebracht worden. Zo heeft een serveerster haar kung-fu skills moeten gebruiken tegen twee enorm lastige klanten.

Enorm lastige klanten

Niemand vindt het prettig om met moeilijke klanten om te gaan. Desondanks is het een kwestie waarmee veel ondernemers uiteindelijk geconfronteerd worden. Het is mogelijk dat de feedback die je krijgt (gedeeltelijk) gerechtvaardigd is. Het zou ook volledig ongegrond kunnen zijn. Hoe het ook zij, je zal met deze lastige klanten moeten communiceren. In de meeste gevallen gaat het om de meest onaangename gesprekken die je zal moeten voeren. In het verlengde hiervan zijn er nuttige tips die je kunt gebruiken om zo een gesprek te leiden. Maar wat doe je als klanten je fysiek beginnen te belagen. De serveerster in kwestie wist wel raad daarmee en liet haar kung fu vaardigheden de vrije loop.

kung fu
Beeld: Screenshot video X

Uitstekende kung fu vaardigheden

In een filmpje is te zien dat twee mannelijke klanten de serveerster belagen. De twee mannen in deze video hadden hoogstwaarschijnlijk een conflict met haar. Maar deze serveerster beschikt duidelijk over uitstekende kung fu vaardigheden. Dit is duidelijk te zien aan de beelden. In de video is namelijk te zien dat de mannen geen partij waren voor de serveerster. Voor de mannen was de boodschap duidelijk: of vrijwillig het restaurant verlaten of met de hard hand. Hieronder kun je de indrukwekkende beelden weer bekijken:

Check ook:

Man is woedend om behandeling in pannenkoeken restaurant

You May Also Like