Monica Geuze heeft opnieuw de aandacht weten te trekken op TikTok – al ging het deze keer niet helemaal zoals gepland (of wel). In een video waarin ze een nieuwe proteïnedrank promoot, lijkt het publiek vooral gefocust op iets anders dan het drankje. Monica draagt een opvallend strak topje, wat ervoor zorgt dat de daadwerkelijke boodschap van de video volledig ondergesneeuwd raakt. “Iets met kokosnoten,” reageert een kijker gekscherend, doelend op haar decolleté.

Volgers reageren massaal: ‘Wat zei je?’
De reacties onder de video zijn overduidelijk: men is meer gefascineerd door het beeld dan door het product zelf. “De video zeker 4x moeten bekijken om te horen en zien over welk product dit ging,” schrijft een fan. Een ander voegt eraan toe: “Wat zei je? Jouw ingrediënten staan ook voorop .” De hilariteit is groot, met ook reacties als “Zwart, volgende vraag,” en natuurlijk de inmiddels klassieke opmerking: “Iets met kokosnoten.” Ondanks – of juist dankzij – de afleiding, heeft de video duizenden likes verzameld.
Monica Geuze weet wéér hoe ze moet opvallen
Het is niet de eerste keer dat Monica Geuze viraal gaat met haar content. Haar vermogen om aandacht te trekken, of dat nu bewust of onbewust is, lijkt een vaste formule voor succes. Zelfs als de inhoud van haar promotie deels verloren gaat in de afleiding, weet ze haar merk én het product moeiteloos onder de aandacht te brengen. De vraag is dus niet of mensen het product onthouden – maar of ze zich herinneren wáár ze het over had.

Check ook: