Het lijkt erop dat Sarah van Soelen alweer van gedachte is veranderd! Waar het ene moment de merknaam van haar vitamine gummi-merk nog fris en sprankelend leek, gaat die nu na slechts twee weken de prullenbak in. De snelle naamswijziging heeft bij fans en volgers flink wat wenkbrauwen doen fronsen. Wat is er gebeurd dat Sarah haar merknaam zo snel heeft omgegooid? En wat betekent dit voor haar plannen met de vitamine gummi’s? In dit artikel duiken we in de verrassende wendingen rond Sarah’s merk.
Naamsverandering Vitamine-merk
Sarah heeft haar vitamine gummi-merk recentelijk hernoemd naar Bonny Boost. Hoewel op de officiële website wordt uitgelegd dat de nieuwe naam beter bij de identiteit van het merk past, suggereert juicekanaal Realityfbi het merk van Sarah van Soelen om andere redenen is gewijzigd. Volgens hen zou er mogelijk meer spelen achter deze beslissing, en dit heeft ervoor gezorgd dat haar volgers flink zijn gaan speculeren. Terloops wordt gezegd waarom Sarah ervoor gekozen heeft om een naamsverandering van haar merk door te voeren.
Merk van Sarah van Soelen veranderd
De naam van het merk van Sarah van Soelen is mogelijk onder druk gedaan. De druk werd door een ander bedrijf uitgevoerd. Realityfbi, een bekend juicekanaal, meldde dat dit bedrijf Gimmi Gummy reeds langer zou gebruiken en Sarah heeft verzocht de naam aan te passen. Toen Realityfbi Sarah hierover vroeg, vertelde ze dat het andere bedrijf de merknaam al aangevraagd heeft, hoewel die nog goedgekeurd moet worden. Sarah heeft niet aangegeven of ze een officiële sommatie had ontvangen. Volgens Realityfbi is de timing van de naamswijziging van het merk van Sarah van Soelen geen toeval.
Check ook:
Sarah van Soelen haalt uit naar haters na kritiek: ‘Ik heb wél een leuk leven!’