Stel je voor: je scrollt nietsvermoedend door je Instagram-feed, op zoek naar je dagelijkse dosis kattenfilmpjes en food videos, en daar is ze dan: Marijn Kuipers showt ‘per ongeluk’ net iets teveel, en oh, wat een verrassing is dat… weer.
Marijn Kuipers showt ‘per ongeluk’ teveel
Ja, Yvonne Coldeweijer heeft het allemaal gezien. Een zorgvuldig gecreëerde Instagram story waarin Marijn ‘per ongeluk’ net iets teveel van zichzelf laat zien van haar tweeling. Het is bijna een genre op zich in de wondere wereld van Instagram. Maar de story was volgens haar heel snel weer verwijderd. Marijn Kuipers is een ware meesteres in het ‘net iets te veel laten zien’. Een strategisch geplaatste selfie hier, een ‘oeps’-momentje daar. Het is een fijne lijn tussen kunst en kitch, en Marijn wandelt erop als een evenwichtskunstenares.
Het Spel met Volgers
Elke ‘per ongeluk’ gedeelde foto is een zorgvuldig georkestreerd schouwspel. Het doel? Volgers boeien, betrekken, en natuurlijk, laten praten. Want in de wereld van sociale media is aandacht goud waard. Kijk voorbij de selfies en zie de zakenvrouw in Marijn. Elk ‘per ongeluk’ momentje is een kans voor branding en marketing. Fitnessmerken, eetplannen, wat dan ook – een ‘per ongeluk’ getoonde foto kan fungeren als een perfecte achtergrond voor productplaatsing. Subtiel? Niet echt. Effectief? Absoluut. In een wereld waar content koning is, zijn Marijns ‘blunders’ goud waard. Ze creëren een merk dat zowel toegankelijk als controversieel is, perfect voor de huidige generatie van Instagram-gebruikers.
De Impact van ‘Oeps’-Momenten
De macht van een ‘oeps’-moment moet niet onderschat worden. Ze vormen de kern van Marijns invloed en roem. Elke ‘per ongeluk’ getoonde foto veroorzaakt een golf van reacties. Blogs, tweets, memes – de foto krijgt een eigen leven. Laten we eerlijk zijn, wij, het publiek, spelen een cruciale rol. We klikken, we delen, we reageren. Zonder ons zijn er geen ‘oeps’-momenten, geen influencer-roem.
Check ook: Marijn Kuipers en Lies Zhara breken het internet met hete foto van hun achterwerk