Heb je ooit een bestelling voor afhaalmaaltijden geplaatst en was je ernstig teleurgesteld toen het iets te laat arriveerde, een beetje koud was, of zelfs de verkeerde items bevatte? Stel je eens voor hoe geïrriteerd je zou zijn als je zou ontdekken dat het eten is aangekomen met een hap, of vijf, eruit – iets waar een moeder naar beweert nadat ze 15 minuten in de stromende regen op zoek was naar haar Domino’s-pizzabezorger.
Hongerige nachtmerrie
De moeder, Kellie Lewis, bestelde eerder deze maand (15 juli) een grote, gevulde korstpizza bij de Domino’s in Old Town, Swindon. Nadat ze een flinke £29,49 had neergeteld voor de pizza, was Kellie geschokt toen ze de deksel opende en ontdekte dat er drie plakjes ontbraken. En de schuldige, volgens Kellie, was vermoedelijk een bijzonder hongerige bezorger. Direct actie ondernemend, maakte Kellie een foto van de inhoud van de pizzadoos, waarin ook een ogenschijnlijk half aangeknaagd plakje zat.
‘Ik was gewoon lekker thuis met mijn man’, legde Kellie uit. ‘We hebben een baby van vier maanden en ik had de hele dag nog niet gegeten, dus bestelde ik een pizza omdat ik wat wilde eten’. Ze vervolgde: ‘Het was een rommeltje. De helft ervan was weg en het zat overal. Het zag eruit alsof het half opgegeten was. Het is gek, er waren halve plakjes. ‘Ongeveer drie plakjes ontbraken. Je krijgt er 10 in een grote pizza, maar we hadden er niet 10, we hadden er ongeveer zeven. ‘Ik had de hele dag nog niet gegeten, dus wilde ik gewoon wat eten voordat ik naar bed ging, ik had honger, maar ik heb het niet gegeten’.
Geschokt en teleurgesteld
Na de bizarre ontdekking herinnerde Kellie zich: “Ik kon het niet aanraken, ik wist niet waar het was geweest, ik was gewoon geschokt. ‘Het is vreselijk, vooral als je er zoveel geld voor hebt betaald. Het is £30 weggegooid – ik wil een pizza, niet niets.” Begrijpelijk geschokt door het hele voorval, stuurde de 28-jarige, die ook voor de keten heeft gewerkt, een foto naar Domino’s via e-mail. Ze belde ook de filiaalmanager op, die beweerde dat de afhaalmaaltijd ‘in orde was toen het de winkel verliet’ voordat hij vermoedelijk de verbinding verbrak.
‘Ik slaagde erin om met een manager te praten die zei dat ik een foto moest mailen en hem over tien minuten moest terugbellen’, voegde Kellie eraan toe. “Dus ik mailde hem een foto, belde hem terug en hij zei dat er geen probleem was toen het de winkel verliet en hing op.” De moeder beweerde: ‘De bezorger kon me niet vinden. Ik stond in mijn ochtendjas in het stadscentrum, en het regende pijpenstelen. ‘Ze bleven zeggen dat ze in een parkeergarage waren, dus ik liep door de stad om mijn pizza te vinden. ‘De bezorger vond me ongeveer 15 minuten later, gaf me mijn pizza en vertrok. Dus ik weet echt niet wat er in die tijd met de pizza is gebeurd’. Ze beweerde: “Ik denk dat ze honger kregen en dachten dat ze me niet zouden vinden.”
Een klacht die hangt in de lucht
Kellie heeft sindsdien gezegd dat ze niet meer zal bestellen bij de populaire pizzaketen, ondanks dat het ooit haar ‘standaard afhaalmaaltijd’ was. ‘Ik heb het hoofdkantoor van Domino’s gemaild, ik heb de winkel gemaild waar het vandaan kwam en ik heb geen reactie gehad’, zei ze. ‘Ik wilde gewoon mijn pizza opnieuw bezorgd krijgen of iets anders, maar ze konden niets doen’. De moeder vervolgde: ‘Ik heb altijd van Domino’s gehouden en vaak bij hen besteld.
Domino’s heeft gezegd dat de franchisegroep inmiddels met de klant heeft gesproken en dat het probleem nu is ‘opgelost’, waarbij de klant een gebaar van goede wil heeft aanvaard. Een woordvoerder zei via The Sun: “We zijn blij te kunnen melden dat de klant heeft bevestigd dat dit inmiddels naar volledige tevredenheid is opgelost. We werken hard om ervoor te zorgen dat elk product in perfecte staat onze winkels verlaat’.
Het is echt een trieste ervaring voor deze moeder, en je zou het niemand toewensen. Maar verrassend genoeg krijgt het verhaal een leuke wending. Bekijk deze video die je gegarandeerd aan het lachen zal maken!
Check ook: Domino’s gaat pizza’s met waterscooters bezorgen en zoekt nog bezorgers!
Bron: LADbible