Life

Vrouw zegt dat personeel van Sushi Restaurant haar vernederde omdat ze teveel bestelde

Beeld: TikTok & Instagram

Een restaurant heeft gereageerd nadat een zeer ongelukkige klant naar TikTok ging en viraal ging met haar klachten over haar eetervaring. De Paper Crane Sushi Bar en Bistro, Ontario, werd onlangs getroffen door een golf van slechte recensies, waardoor ze aan het wankelen werden gebracht nadat een vrouw beweerde dat ze was bekritiseerd. In haar TikTok zei Cassandra Mauro dat het personeel van het sushi restaurant had gezegd dat haar tafel ’teveel’ eten bestelde.

Sushi Restaurant teveel eten besteld

In haar TikTok zei Cassandra Mauro dat het personeel van het sushi restaurant had gezegd dat haar tafel ’teveel’ eten bestelde. Ze zei dat ze hadden besteld toen hun server hen vertelde ‘nee, nee nee, te veel eten’, en beweerde dat ze een ‘ugh’ geluid maakten zodra de vrouw en haar vriend klaar waren met hun bestelling. De restaurantmanager zou vervolgens naar de twee vrouwen zijn toegegaan en hebben gevraagd of zij honger hadden, alvorens hen te vertellen dat zij naar een andere tafel moesten gaan omdat zij zoveel hadden besteld.

Beeld: TikTok

“Hebben jullie dat nog nodig?”

Cassandra zei vervolgens dat terwijl ze aan het eten waren een serveerster naar hen toe kwam om hen te vertellen dat een van hun gerechten met een bijgerecht van rijst zou worden geleverd, maar dat hen werd gevraagd: “Hebben jullie dat nog nodig?” Ze zei: “Wat bedoelt u? Nu neemt u eten weg waar we eigenlijk voor betalen. Nu kunnen we niet meer bestellen en neemt u de dingen weg waar we letterlijk voor betalen. Om nog maar te zwijgen over hoe beledigend het is om te zeggen ‘heb je dat nog nodig, want je hebt al veel’.” Ook hebben we alles op. We hebben betaald en fooi gegeven. Nu ik terugkijk op deze hele interactie heb ik zoiets van dat was vernederend.”

@cassmauro Im laughing about this but Paper crane you lost me girly, seriously why were we getting shamed tho #restaurants #kingcity #sushiroll #vaughan ♬ original sound – Cassandra Mauro

Verontschuldigd

Haar TikTok is viraal gegaan en het sushirestaurant is dankzij de slechte recensies helemaal in zee gegaan, met mensen die ze ‘absoluut schandalig’, ‘afschuwelijk’ noemden en het bekritiseerden als een plek die hun klanten ‘vet kon beschamen’. Het restaurant, overspoeld door kritiek, heeft gereageerd en lijkt Cassandra’s versie van de gebeurtenissen te hebben geaccepteerd door op Instagram een verklaring te plaatsen waarin het zijn excuses aanbiedt. Ze beschrijven de afgelopen 24 uur als ‘een wervelwind en iets wat onze familie nooit had verwacht te gebeuren’ en zeiden dat ze ‘zich oprecht verontschuldigen voor alle opmerkingen die een negatieve ervaring kunnen hebben veroorzaakt’.

Engels als tweede taal

Het restaurant zei verder dat veel van hun personeel Engels als tweede taal sprak. En dat het ‘nooit de bedoeling van ons personeel was om u (of wie dan ook) het gevoel te geven dat u werd veroordeeld’. Ze beloofden dat ze de zaak hadden besproken met hun personeel en dat ze ‘er alles aan deden om het probleem op te lossen’. Verderop in de verklaring boden ze hun “oprechte excuses” aan en beloofden ze er alles aan te doen om hun klanten een “positieve ervaring” te bezorgen. De verklaring vermeldde ook dat er onder de reacties “bedreigingen en racistische pesterijen” waren geweest en dat zij daarom de commentaren hadden uitgezet, waarbij zij de gasten gerust stelden dat zij “de negatieve feedback actief aanpakten” en deze niet negeerden.

Check ook: Nieuwe smerige ‘sushi-likken’ trend zorgt voor afkeer op bij sushi liefhebbers

Copyright © 2022 SGXL Alle rechten voorbehouden

Mobiele versie afsluiten