Humor

‘Sunweb klantenservice’ drijft boze klant tot wanhoop: ‘Godsamme, hier word ik pisnijdig van!’

In de wereld van klantenservice, waar helden en schurken dagelijks hun strijd uitvechten, is Facebook vaak het strijdtoneel waarin deze epische gevechten plaatsvinden. Zo ook het geval tussen Sofie, een onverschrokken reiziger, en Don, een dappere ‘Sunweb klantenservice’-medewerker. We nemen je mee op een hilarische reis door dit legendarische Facebook-gevecht.

Fake-‘Klantenservice’

Je hebt de pagina ‘Klantenservice’ ongetwijfeld al eens gezien, deze Facebook-pagina is al geruime tijd een begrip. Op deze pagina worden berichten beantwoord van ontevreden klanten van verschillende bedrijven, vaak met een humoristische insteek, waarmee ze de ontevreden ‘klanten’ tot wanhoop drijven. Zo ook sofie, die onlangs was teruggekeerd van haar verblijf in het mysterieuze Atlantis Hotel op Kos, en haar frustraties uitschreeuwde op Facebook. Ze beschreef het hotel als “waardeloos” en beweerde dat het werd “bestierd door Russen”, en dat het eten “slecht” was en er te weinig variatie was in het all-inclusive-aanbod. Ze bekritiseerde zelfs de lange rijen bij de bar, de smerige zwembaden en vieze ligbedden, en concludeerde dat er “geen leiding” was.

Frustratie

Don, de onversaagde klantenservice-krijger, dook op in de opmerkingen en probeerde de situatie te kalmeren. Hij begon met het uitleggen van het cijfersysteem op de website en suggereerde dat Sofie mogelijk te hoge verwachtingen had voor haar €280,- boeking. Sofie, die duidelijk niet op haar mondje is gevallen, schoot met scherp terug. Ze verdedigde haar kennis van cijfers en benadrukte dat ze € 1400,- had betaald voor een 4-sterrenhotel. Ze eindigde haar tirade met een stevige uitbarsting van frustratie.

Check ook: HUMOR‘KLANTENSERVICE’ NEEMT ‘SCHIJTZIEKE’ CLAIRE IN DE ZE*K WAARDOOR ZE LAAIEND WORDT!

Bron & Beeld: Facebook

Copyright © 2022 SGXL Alle rechten voorbehouden

Mobiele versie afsluiten