Connect with us

Hi, what are you looking for?

Humor

PostNL geeft briljante reactie op iets té stoere klacht op Twitter

PostNL reactie twitter

Klantenservice-medewerkers en bezorgers hebben een lastigere taak dan we denken. De hele dag boze klanten aan de telefoon en zoveel pakketten die per dag geleverd moeten worden. En als je faalt (ook al is dat niet jouw schuld) kun je een hoop kritiek verwachten. Zo plaatste een klant een klacht op het Twitter account van PostNL. Gelukkig wist de klantenservice-medewerker er raad mee.

Drie minuten

De gast deed er (naar eigen zeggen) drie minuten erover om bij de voordeur te zijn en toen hij er eenmaal was, reed de bezorger al weg. Reden genoeg voor hem om te klagen. En niet zomaar privé of een telefoontje, maar in het openbaar op hun Twitter pagina. Gelukkig zijn er genoeg klantenservice-medewerkers die niet op hun mondje zijn gevallen en wist de desbetreffende persoon deze mannelijke Karen op zijn plaats te zetten. 

PostNL reactie twitter

Check ook: PostNL-bezorger richt ravage aan door pakketje door het raam te gooien

Bron & Beeld: showmag.nl

You May Also Like