Je hebt misschien wel eens gehoord van de pagina ‘Klantenservice‘, die al jarenlang een begrip is op Facebook. Op deze pagina worden berichten van ontevreden klanten van verschillende bedrijven beantwoord, door een fictieve klantenservice namens die bedrijven. Deze keer moet een klant van Facilicom, een bedrijf voor facilitaire diensten, eraan geloven, wanneer de klantenservice-medewerker aan Gilles de la Tourette blijkt te lijden!
Gilles de la Tourette
De klant, ene Jolanda, was boos op Facilicom, omdat de nieuwe beveiliger die ze via het bedrijf inhuurde, de hele dag liep te vloeken. Ze schreef haar klacht op de Facebookpagina van het bedrijf. De grapjassen van fake-klantenservice pagina waren zo vriendelijk om de klacht even namens FAcilicom op te volgen. Er was echter één probleempje: De betreffende klantenservice-medewerker bleek nogal last te hebben van het Gilles de la Tourette-syndroom, waardoor hij ongecontroleerd liep te schelden in de reacties. Gelukkig bleek Jolanda een stuk begripvoller dan verwacht, waardoor het toch ‘eind goed, al goed’ was…
Hell’s Angel
Eerder zagen we ook al hoe deze nep-klantenservice een boze klant van Sunweb tot wanhoop dreef , en iemand die zichzelf een ‘Hell’s Angel‘ noemde, ontplofte van woede toen hij heerlijk in de pis werd genomen…