Wanneer je zo mooi en populair bent als Jutta Leerdam, en bovendien meer dan 4,3 miljoen volgers hebt op Instagram, dan ben je een aantrekkelijk doelwit voor merken die graag willen dat je hun product aanprijst. Het risico is echter dat mensen geen idee hebben voor wel product je reclame maakt, nadat ze een video hebben gekeken. Zoals ook in dit geval, waarbij Jutta reclame maakt voor een sportdrankje. Volgers raken echter massaal afgeleid…
Een beetje afgeleid
In een filmpje dat Jutta Leerdam maandag op haar Instagrampagina deelde, is te zien hoe Jutta hard aan het trainen is, deze keer niet op de schaatsen maar op skeelers. Daarbij moet ze even bijkomen van alle inspanning, met behulp van een sportdrankje dat Celcius heet. “Don’t worry bout me. No espresso but a @celsiusofficial“, schrijft ze bij de video. Het is goed dat ze het nog even aangeeft, want veel volgers zijn een beetje afgeleid hebben het product dat ze probeert aan te prijzen totaal gemist. Dit zou dan weer eens iets te maken kunnen hebben met het strakke pakje dat ze aan heeft, en waar haar oogverblindende vormen perfect uit naar voren komen.
“Oh my….”
De video verzamelt binnen no-time vele duizenden likes en reacties. Uiteraard is haar trouwste fan Jake Paul er als de kippen bij: “Champppp”. Een andere volger schrijft: “Oh my jutta 🔥”, en een ander: “❤️❤️❤️❤️️Wow Super beautiful as always 🔥🔥🔥🔥🔥” Ene Laurie zegt wat iedereen denkt: “Die b*llen🔥”
Check het reclame-filmpje van Jutta Leerdam waardoor volgers zijn afgeleid hier: