Celebs

Houdt Famke Louise zich niet aan haar afspraken? ‘Het betreft duizenden euro’s’

pikante content van famke louise

Famke Louise, een invloedrijke figuur op sociale media, had volgens juicechannel afspraken om een optiekwinkel prominent te promoten. Ondanks dat ze meerdere luxe brillen had ontvangen, kwamen de beloofde posts echter niet. 

Afspraken niet nagekomen

Er zou een samenwerking zijn tussen Famke Louise, vriend Denzel en een optiekwinkel, die niet verliep zoals verwacht. Hoewel er veel beloftes waren over publiciteit op Instagram, bleven de resultaten uit. “Famke heeft voor duizenden euro’s aan brillen gekregen in ruil voor promotie op haar social media. Famke heeft alleen nooit iets gepost.”, aldus juicechannel. Dit voorval heeft financieel en relationeel de optiek benadeeld en hun vertrouwen in dergelijke samenwerkingen geschaad.

Beeld: Instagram Famke Louise

Denzel’s Dubbele Rol

Denzel, de partner van Famke, had ook een rol in deze overeenkomst. Zijn belofte om een voetballer bij de promotie te betrekken, kwam niet tot stand. Toen zowel de optiek als de voetballer achter de misleiding kwamen, ontstonden er spanningen, waarbij Denzel’s gedrag vragen opriep over zijn professionaliteit en eerlijkheid. Dit incident belicht de invloed en risico’s van sociale media in de marketingwereld. Terwijl bedrijven steeds vaker op bekende persoonlijkheden vertrouwen, onderstreept deze situatie de gevaren van dergelijke afhankelijkheden. Het biedt een leerzaam moment over hoe bedrijven zich kunnen wapenen tegen de onvoorspelbaarheid van influencer samenwerkingen.

Beeld: Youtube Toeters En Bellen Podcast

Reacties en Publieke Perceptie

De directe kritiek van Vonneke, een voormalige vriendin van Famke met wie ze samen de Toeters en Bellen Podcast maakte, voegt een extra dimensie toe aan de situatie. Ze geeft aan dat Famke alleen op geld uit is. Haar opmerkingen over Famke’s gedrag op sociale media hebben geleid tot een toename van wantrouwen tegenover haar zakelijke intenties, en benadrukken hoe persoonlijke relaties publieke percepties kunnen beïnvloeden. Deze gebeurtenis benadrukt de ethische vraagstukken binnen influencer marketing. Het herinnert bedrijven eraan zorgvuldiger te selecteren met wie ze samenwerken en heldere afspraken te stellen die beide partijen beschermen.

Check ook:

Volgers Famke Louise gaan los om absurde video: ‘How low can you go?!’

Copyright © 2022 SGXL Alle rechten voorbehouden

Mobiele versie afsluiten