Life

Hoteleigenaar komt met bizarre verklaring nadat hij gasten 35 minuten bij receptie laat wachten

De hoteleigenaar van het zogenoemde 4-sterren hotel in Maastricht is juist vandaag niet in zijn hotel aanwezig wanneer het koppel dat zich heeft verheugd op het uitje, zich bij de balie van het hotel aanmeldt. Dat de kamer met uitzicht op de Maas niet meer beschikbaar is, is hen eerder al doorgegeven. Wanneer ze er aankomen is er niemand om hen te ontvangen. Na 35 minuten gaat de dame haar partner, maar naar de keuken en vraagt aan de kok wanneer zij geholpen worden, waarop die antwoord dat hij het niet weet, daarna naar buiten loopt en een sigaret opsteekt.

Bezwete man is hoteleigenaar

Eindelijk komt er een bezwete man aanlopen die plaats neemt achter de computer en geen woord tegen hen zegt. De gasten spreken hem, maar aan en zeggen dat ze zijn komen inchecken. Ze krijgen een levensgrote sleutel hanger met hun sleutel eraan en zij begeven zich naar hun 4-sterren kamer. De kamer is hooguit 15 m² groot, ruikt onfris, heeft ook maar 1 klein raampje en er is een stapelbed in alsof het voor tieners is bestemd.

Geen 4-sterren hotel, maar tiener hotel

In elk geval niet iets voor een romantisch samen zijn. Nadat ze hun beklag doen, krijgen zij euro 25 korting en een zwak excuus dat de andere kamers al volgeboekt zijn. Het paar slaapt slecht en om niet nog meer teleurgesteld te raken, ontbijten zij, maar niet in het hotel, maar op het Vrijthof en wandelen door Maastricht. Ze schrijven een recensie over hun nare ervaring, waarop de eigenaar van het hotel reageert. Hij vindt dat het een heel drukke periode is en dat zij een kamer in een vijf sterren hotel hadden moeten huren als zij op hun wenken bediend wilden worden.

Hoteleigenaar boos om vermorst ontbijt

Ook het gereserveerde ontbijt dat zij niet waren komen nuttigen zat de eigenaar dwars. Het voedsel werd zo dus vermorst, sprak zijn zuinige inborst. Als laatste gaf hij nog aan een nare nasmaak aan hun bezoek te hebben overgehouden waarbij hij hen verzocht de recensie en het aantal sterren aan te passen. Had de vier sterren hotel eigenaar al die woorden nu, maar gebruikt in de lobby om zich te verontschuldigen voor zijn afwezigheid en het zielige verhaal van de van de trap gevallen dochter verteld, dan was de recensie met 1 ster waarschijnlijk nooit verschenen.

Hoteleigenaar probeerde zijn hachje te redden

Beeld: Kakhiel

Check ook:

Dit rijdende 5-sterrenhotel is een stuk betaalbaarder dan je denkt!

Copyright © 2022 SGXL Alle rechten voorbehouden

Mobiele versie afsluiten