Humor

Gast schrijft review over hotel in Brussel maar heeft het eigenlijk vooral over ‘dames van plezier’ in de buurt

Beeld: kakhiel.nl

In een opmerkelijke recensie op TripAdvisor deelt ene Mark T. uit Kentucky zijn ervaringen in het Ibis Brussels Centre Gare Midi, maar hij lijkt zich vooral te concentreren op de buurt rondom het hotel in Brussel. Ja, je leest het goed: deze hotelgast had zoveel te zeggen over zijn omgeving dat hij bijna vergat te vermelden dat hij daadwerkelijk in het hotel heeft overnacht.

Over het hotel in Brussel

Het hotel zelf wordt omschreven als “leuk zonder franje”, wat simpelweg betekent dat het aan de basisbehoeften voldeed. Het personeel was uitzonderlijk behulpzaam, vooral toen Mark even vergeten was op welke verdieping hij verbleef na een kleine verwarring. Dat kan gebeuren, toch? Een kleine vergissing met de kamer, en plots is je avond anders dan gepland. Dit soort kleine avonturen maken een verblijf onvergetelijk.

Beeld: kakhiel.nl

‘Dames van plezier’ 

Echter, Mark lijkt meer gefascineerd door het leven buiten het hotel. Hij beschrijft de ‘dames van plezier’ die hij ontmoet in de straten rond het hotel als ‘interessant’ en merkt op dat je altijd voorzichtig moet zijn met wie je vertrouwt. Een goede herinnering aan het belang van waakzaamheid, zeker in een onbekende stad.

Beeld: kakhiel.nl

Ervaringen en ‘levenslessen’

Na alle ervaringen en ‘levenslessen’ merkt Mark op dat hij het hotel als “indrukwekkend” beschouwt. Dit zou een reflectie kunnen zijn op het hotel of simpelweg het feit dat hij nog in staat was een recensie te schrijven na zijn avontuurlijke verblijf.

Beeld: kakhiel.nl

Reactie van de hotelmanager

Als reactie hierop laat de hotelmanager, Christophe Lac, weten blij te zijn met de feedback, hoewel deze niet geheel over het hotel ging. Christophe’s geduld en diplomatie zijn lovenswaardig en tonen de kwaliteit van de gastvrijheid van het hotel.

Beeld: kakhiel.nl
Beeld: kakhiel.nl

“Levendige buurt” 

Zo heb je dus een recensie die meer onthult over de dynamiek van de omgeving dan over de hotelvoorzieningen zoals bedden, ontbijt of wifi. Maar eerlijk gezegd, wie heeft details nodig over een hotel als je kunt leren over de “levendige buurt” door de ogen van Mark T. uit Kentucky?

Check ook:

Toerist die extra betaalt voor hotelkamer met ‘uitzicht op zee’ wordt lichtelijk teleurgesteld

Copyright © 2022 SGXL Alle rechten voorbehouden

Mobiele versie afsluiten