‘McDonald’s-klantenservice’ jaagt ‘kortpittige boze klant geniaal op de kast

2 Min Read

De pagina ‘Klantenservice‘ is al jarenlang een begrip op Facebook. De pagina antwoord op berichten van boze klanten van bedrijven als de zogenaamde klantenservice van deze bedrijven. Daarbij blinken ze echter niet uit in professionele communicatie. Zo ook in het geval van deze boze kortpittige klant die slachtoffer werd van de ‘McDonald’s-klantenservice.’

Tekst loopt verder onder de video

Makkelijk slachtoffer

Net als bijvoorbeeld de satirische nepnieuwsberichten van De Speld, zijn er nog altijd mensen die met open ogen in de berichtjes van de nep-Klantenservice trappen. Dit zegt misschien iets ovver de intelligentie van deze mensen, maar dit is precies de doelgroep die het favoriete slachtoffer is van de pagina. Ook ene Ina laat zich heerlijk makkelijk op de kast jagen door de niet al te professionele communicatie van de nep-McDonald’s.

Passende reactie

Ina was onlangs voor de eerste en gelijk de laatste keer bij McDonald’s. Blijkbaar moest ze namelijk lang wachten, terwijl medewerkers gewoon aan het kletsen waren, en waren ze vervolgens ook nog eens de helft van de bestelling vergeten. Ina liet dit dan ook in een boze post op de Facebook-pagina van McDonald’s weten. De Klantenservice was er vervolgens als de kippen bij om de post van Ina van een passende reactie te voorzien. Of de echte klantenservice van de Mac daar ook hard om kan lachen is de vraag, maar wij kunnen dit zeker wel…

Check de reactie van de ‘McDonald’s-klantenservice’ die een boze klant geniaal op de kast jaagt hier:

Check ook:

Share This Article
Geen reacties

Geef een reactie

Mobiele versie afsluiten