Eigenaar avondwinkel heeft geen zin in kritiek in de reviews en slaat keihard terug

By thalena
2 Min Read
Beeld: Kakhiel

De eigenaar avondwinkel ligt onder vuur na een reeks negatieve reacties over onduidelijke en wisselende prijzen. Klanten klagen over producten die het ene moment 2 euro kosten en het volgende moment 3 euro – zonder duidelijke prijsaanduiding in de winkel. Eén klant noemde het zelfs “bazar!” en beweerde dat de prijzen willekeurig worden verzonnen. Anderen halen aan dat simpele flessen wijn ineens 50 euro kosten, terwijl het volgens hen om goedkope wijn ging. De frustratie is groot: “Ze bedenken de prijs gewoon ter plekke aan de toonbank,” aldus een teleurgestelde klant.

Eigenaar avondwinkel reageert fel op beschuldigingen

Maar de eigenaar avondwinkel laat zich niet zomaar kennen. In een scherpe reactie laat hij weten dat dergelijke prijsverschillen – als ze al kloppen – waarschijnlijk op menselijke fouten berusten. “We zijn allemaal mensen,” stelt hij. In een andere reactie maakt hij het nog duidelijker: wie ’s avonds laat nog wil shoppen, moet niet klagen over hogere prijzen. “Als alle andere winkels dicht zijn en jij nog wilt zuipen met je zatte kop, dan mag daar een prijkaartje aan hangen,” aldus de eigenaar. Hij vergelijkt zijn prijzen met die van een bioscoop: daar betaal je ook meer voor een simpel zakje snoep.

De eigenaar avondwinkel maakt duidelijk dat gemak en timing een prijs hebben – en dat wie moppert, maar eerder boodschappen moet doen.Door zijn directe stijl is de eigenaar avondwinkel inmiddels een gespreksonderwerp op sociale media geworden. Sommigen prijzen zijn eerlijkheid, anderen vinden zijn toon onprofessioneel. Eén ding is zeker: hij laat zich niet zomaar kapotrecenseren.

Beeld: Embed Kakhiel

Check ook:

Share This Article
Mobiele versie afsluiten