Iedereen heeft een andere definitie van wat goede klantenservice inhoudt. En als je een pakket laat bezorgen met DHL verwacht je dat dat zonder problemen binnen een paar dagen bij je thuis wordt geleverd. Dat gaat niet altijd goed, vooral als je “niet” thuis bent. Zo ook Claire, die contact besloot op te nemen via de Facebookpagina van de DHL Klantenservice.
Tekst loopt verder onder de video
Fake-‘Klantenservice’
Misschien heb je ‘m wel eens voorbij zien komen, de pagina ‘Klantenservice’ is al jarenlang een begrip op Facebook. De pagina antwoord op berichten van boze klanten van bedrijven als de zogenaamde klantenservice van deze bedrijven. Zo was Clair ook even de sjaak! Maar laten we 1 ding voorop stellen fake-‘Klantenservice’ reageert wel hilarisch!
“Niet” thuis
Dus wij vragen ons af, was Clair niet thuis en loopt ze elke keer de bezorger mis of had deze bezorgen gewoon zin om vroeg naar huis te gaan? Wat nou eigelijk de waarheid is weten we niet precies maar de fake-‘Klantenservice’ die namens DHL heeft gereageerd is wel echt next level!
Check ook:
