Humor

Albert Heijn ‘klantenservice’ laat boze ‘Karen’ ontploffen van woede na kansloze klacht

Tegenwoordig is het gebruikelijk dat wanneer mensen een klacht hebben over een bepaalde dienst of product, ze dit met een boos bericht laten weten op de Facebookpagina van het betreffende bedrijf. Een typische ‘Karen’, genaamd Bianca, had een klacht over een lasagne van de AH, en schreef dan ook zo’n boos bericht. Het antwoord wat ze kreeg van de Albert Heijn-‘Klantenservice’, maakte haar echter nog veel bozer…

Fake-Albert Heijn ‘Klantenservice’

Misschien heb je ‘m wel eens voorbij zien komen, de pagina ‘Klantenservice’ is al jarenlang een begrip op Facebook. De pagina antwoord op berichten van boze klanten van bedrijven als de zogenaamde klantenservice van deze bedrijven. Zo zagen we onder meer hoe de fake-klantenservice een boze McDonald’s-klant op de kast joeg en ook een zogenaamde ‘Hells Angel’ moest eraan geloven…

Klacht

Bianca had een lasagne gekocht bij de Albert Heijn. Die moest nog even in de oven, voordat het klaar was. Ze liet het echter te lang staan en we weten allemaal dat het dan niet even lekker smaakt. Ze was echter van mening dat de zaak de schuldige hierin was en plaatste een klacht op de timeline van hun Facebook pagina in plaats van in hun reviews of in een privé bericht. De klantenservice liet echter niet met zich sollen en het antwoord dat ze daarop kreeg, zal maken dat ze nooit meer haar inkopen zal doen bij de Albert Heijn. We denken dat dat eerder een aanwinst, dan een verlies is.

Check de heerlijk reactie van de fake Albert Heijn klantenservice:

Check ook: Woedende eigenaar tuincentrum opent aanval op klant na slechte review

Copyright © 2022 SGXL Alle rechten voorbehouden

Mobiele versie afsluiten