Connect with us

Hi, what are you looking for?

Humor

8 restauranteigenaar gaat in de tegenaanval gingen na slechte reviews

reviews

Wat doe je met je reviews als bedrijf? Zoveel mogelijk verbetering proberen te brengen waar dat nodig is, maar dat wist je al, want we hebben het je keer op keer vertelt. Maar we kwamen toch enkele bedrijfseigenaars tegen die het niet konden volhouden en toch moesten reageren op de reviews die hun klanten achter lieten.

Eigenaars vs de reviews

Deze eigenaar van een high tea-restaurant dacht tijdens hun vrije tijd even lekker door de reviews die klanten achterlieten te scrollen. Zeker geen slecht idee, want we lezen allemaal ook weleens de reviews, voordat we een restaurant bezoeken. Als we de tijd daarvoor krijgen tenminste, dus als de eigenaar het doet, is er zeker geen vuiltje aan de lucht. Een klein probleempje … hij besloot ook nog te reageren. Waarom heb je dan geen vijf sterren geplaatst als die pannenkoeken zo lekker waren?  

1.

slechte reviews

2.

slechte reviews

3.

slechte reviews

4.

5.

6.

7.

Check ook: De 24 meest kansloze reviews op Thuisbezorgd

Bron & beeld: Kakhiel

You May Also Like