De lockdowns van de afgelopen jaren hebben gemaakt dat men genoodzaakt was heel wat zaken online te doen. Ook ondernemers moesten overschakelen naar online, hierdoor verliep de communicatie via verkoper en klant online, waarbij er nog wel eens wat miscommunicatie ontstond.
Niet helemaal lekker in hun bovenkamer
Een app berichtje naar de klant sturen of een bericht ontvangen van een ondernemer waar jij iets had bestelt klinkt allemaal heel simpel, maar dat is niet altijd zo gemakkelijk, want er kan miscommunicatie ontstaan. Je zegt iets, maar de andere partij vat het anders op. Bovendien krijg je met mensen te maken die niet helemaal lekker in hun bovenkamer zijn. Hoe ga je daarmee om?
Check hier enkele voorbeelden van hilarische miscommunicaties en advertenties:
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
You must be logged in to post a comment Login